Ei sit!

No ei. En kelvannut Räpsöön duuniin. Se siitä toivosta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Onko nyt niin, että tämä toimii yhä?

Helvetti, taas tätä naiskauneutta

Sattuma